Image from glowtxt.com text generator

HANDPHONE MASUK AIR

Handphone masuk air kopi? Air Oren? Cappucino?  Eh, Handphone hang pandai minum air ke?
Handphone aku lagi best, nak bunuh diri dalam Toilet.. Agaknyer teringin sangat nak mati cara terhina.
Kalau aku nie berjiwa riak & kaya raye, lantakla kot ko nak bunuh diri pun, Tuan ko nie sengkek jangan haraplah ko nak tinggalkan dunia sementara nie... Aku pun lap-lap body dia pas tue bukak. So, macam kebiasaanya kalau dah masuk air, beliau akan lemas.. pengsan... Tak pun Koma.  Kalau manusia lemas kene CPR (ye ke cpr? ye kot) tapi nie HandPhone.. ramai member kata hair dryer bagi kering, letak tengah panas atau letak dalam beras.  Beras? Eh Unik lak idea nie..  Nape beras yea? nape tak nasi lemak ke..  Biriani dam ke.. Lagi best kan..
So, tanpa talian hayat, aku pun memilih cara membenamkan handphone tersebut dalam beras.  Dok lah beliau dalam beras tu selama 2 hari 1 malam (pakej best tue).  Alhamdulillah handphone aku pulih seperti biasa dan berkemungkinan dia dah tak nak bunuh diri lagi lepas nie setelah dia tau yang aku sayangkan dirinya, Chewah...  Korunk pun lau ada masalah sama cam aku, janganlah pegi pijak pulak handphone tu kot sakit hati pun..  Just try Tips simple nie, yea...


Ni aku sertakan resepi memulihkan handphone masuk air :

Bahan-bahan :
1. Handphone yang masuk air
2. Kain
3. Bekas jangan terlalu besar & jangan terlalu kecik
4. Beras

 Cara-cara:
1.  Mula-mula, buka bateri dan apa-apa yang boleh dibuka.  Lap handphone tersebut ngan kain. Letakkan beras kedalam bekas secukup rasa.  Ambil handphone tadi dan masukan kedalam beras dan perap selama 2 hari.  Onkan handphone anda dan lihat hasilnya.

No comments:

Post a Comment