Image from glowtxt.com text generator

WTH


Semakin lama hidup, semakin banyak dugaan yang dihadapi.  Klise dugaan tu hikmah.. well, aku pun slalu pakai ayat nie bila memember ngadu kan.. biasalah tue, tapi bila aku fikir-fikir balik, kenapa aku diduga begini? Ujian kah atau penebusan dosa-dosa aku?  Siapa yang tak berdosa dalam dunia zaman moden nie, ada yang jahat-jahat pun hidup bahagia.  Tapi maybe tu yang tersurat, yang tersirat?  Macam ada sesetengah orang tu lah kan, berpangkat.. berpengaruh.. baik budi pekerti, tapi sebaliknya? True colournya kita tak tahu kan? So, maybelah aku ni banyak sangat dosa kot.. Dosa ngan orang sekeliling aku kot.  Maybe aku tak sedar,kan.. Tulah tuhan balas, sekarang aku susah sebab orang lain.. Maybe before ni ada orang susah disebabkan aku.  Yeke? Macam tu ke...  Sape yang aku susahkan tu? Please stand up!
Tension sampai nak hentak kepala sendiri atau kepala orang lain tu taklah kan... Fed-up tu pun belum lagi.. Give-up? Erm, still survive, tapi yang merungsingkan aku adalah..... What should i do? Am i Right? Am i Loser? Am i annoying? Or, else... Can be anything else, but what? Argh... Just 'Ada Aku Kisah' lah.. Thats it ~Fin~


No comments:

Post a Comment