Image from glowtxt.com text generator

Ada apa dengan NORA ELENA

Lama sudey tak layan drama bersiri melayu.  Bukan tak suka, tapi pepaham ajelah kalau namanya drama bersiri tue, kene set time bebetul..  Kalau miss 1 episod nanti Jiwa Kacau pulak.. Hahhaaa..
Tapi, Slot Akasia TV3 Nora Elena nie sangat mengujakan aku untuk menontonnya sebab ianya diadaptasi dari sebuah novel feymes (Sangat feymes, u) KASIH YANG SUCI - Meen Zulaikha. Hurm.. Feymes2 pun, aku idoknyer bace.. Huhuuu... Malas.. Tapi aku tau la kisah nie coz after my sis katam novel tu dia dah update kat aku.. Ala-ala bed time story =.="
At First, aku was-was gak ngan drama nie.. Iyelar, kite shiok-shiok imagine muke heroin ngan hero ikut taste kite, alih-alih pelakon dia se'adonyer' aje.. Choi~ TAPI.... Aaron Aziz (Seth Tan) & Siti Saleha (Nora Elena) sangat tidak mengecewakan.. Aaron Aziz......... @.@

Jap-jap.. Aku cuba banyangkan kalau hero tu Mamat Khalid, Abang..abang.. heheee.... camne ye dia nak kuarkan aura romantiknyer... Huhuu.. Abang Mamat jangan marah, nanti antoo kak Limah kejar i ~

Dan Bila Esok Nyanyian Sofazr tiba-tiba feymes semula, feat pulak dengan Isma AF.  Fuh... Syahdu~ My sis punya over siap wat caller ringtones.. Hahhaaa.... Whatever ~ Jom Layan - Click To Download




NORA ELENA, Setiap Hari Isnin - Khamis Jam 7.oo - 8.00 pm.



No comments:

Post a Comment